Uncategorized Reparaties

Apple iPhone 14 Plus reparatie

Type nr   A2886, A2632, A2885, A2896, A2887

Release datum   06-09-2022

Hoe werkt een modelpagina?

Dit is een modelpagina specifiek voor één model. Aan deze modelpagina’s koppel je een unieke RepairPlugin model-shortcode, zodat bezoekers rechtstreeks een afspraak kunnen maken zonder door alle stappen heen te navigeren.

Via het dashboard kun je deze pagina’s gemakkelijk toevoegen. De teksten boven en onder de shortcode zijn volledig aan te passen naar wens. Smartphones, tablets, watches, consoles laptops en desktops worden na het toevegen ook automatisch zichtbaar in het header menu.

Verbeter de vindbaarheid op Google

Met unieke pagina’s en teksten voor modellen verbeter je de vindbaarheid op zoekmachines zoals Google, maar het is dan wel belangrijk dat de geschreven content voor elk model zo uniek mogelijk is. Meer informatie nodig? Neem contact op met het RepairPlugin team en we helpen je graag verder.

Altijd met een glimlach

Originele onderdelen

36 Maanden garantie

Gies
Roy
Ben
Frankie
Tim
David
Maarten
Kenneth
Stefan


Belangrijke informatie

Lorem ipsum dolor sit amet

onsectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia

Deserunt mollit anim id est laborum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

FAQ

Veelgestelde vragen

Dat kan zeker en vast! Jouw toestel laten herstellen is veel beter voor het milieu dan de aankoop van een nieuw toestel. Daarom kan je bij ons met ecocheques betalen. Wij accepteren niet alleen de papieren variant, maar ook betaalkaarten. Ecocheques van Sodexo, Edenred en Monizze aanvaarden we.

De garantie is niet van toepassing indien de gebreken geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik of gebruik voor andere dan normale (bedrijfs)doeleinden, van extern komende oorzaken, zoals brand- of waterschade, of indien de goederen door anderen dan ZiZoo zijn gewijzigd of worden onderhouden.
Defecten veroorzaakt door software- of configuratieproblemen vallen niet onder garantie.

Pakketten zonder vermelding van klantgegevens en/of factuurnummer worden niet geaccepteerd.
De klant is zelf verantwoordelijk voor schade en/of verlies tijdens transport naar ZiZoo.
Reparatie of vervanging van het product leidt niet tot hernieuwing of verlenging van de garantieperiode.
De garantie geldt enkel voor de oorspronkelijke koper en is niet overdraagbaar bij wederverkoop.

Bij de aankoop van een nieuw toestel is er altijd een wettelijke garantie van 2 jaar. Ook voor de batterij is dit het geval, behalve op vlak van capaciteitsvermindering. Batterijen zijn nu eenmaal onderhevig aan slijtage. Enkele maanden na de aankoop zal u uw toestel sneller moeten opladen. Dit wordt als normaal beschouwd.

Garantie geldt niet wanneer het product onjuist is geïnstalleerd, verwaarloosd, te lang of incorrect opgeladen, onderhevig is geweest aan een niet door ZiZoo geautoriseerde reparatie of modificatie, gebruikt is in een apparaat waarvoor het niet is bedoeld of bij enige andere vorm van incorrect gebruik.
ZiZoo aanvaardt in geen geval aansprakelijkheid ten aanzien van vervolgschade, inclusief persoonlijk letsel, verlies van inkomsten, verloren data of enige andere incidentele of indirecte schaden, veroorzaakt door onoordeelkundige installatie of gebruik van haar producten of door installatie of gebruik van apparatuur die is veranderd, beschadigd of op verkeerde wijze is gebruikt.

Je krijgt een prijsopgave als onze technicus vastgesteld heeft dat het defect ontstaan is ten gevolge van gebruikersschade. Je hebt een keuze uit 4 opties:
  1. Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
  2. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan de analyse- of onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  3. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je vraagt via e-mail of jouw toestel gerecycleerd kan worden. Indien onze expert oordeelt dat dit niet mogelijk is, dienen de analysekosten nog steeds betaald te zijn/worden. Het toestel wordt op milieuvriendelijke wijze vernietigd.
  4. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je vraagt via e-mail of jouw toestel gerecycleerd kan worden. Indien onze expert oordeelt dat dit mogelijk is, worden de analysekosten terugbetaald/niet aangerekend.

De reparatieduur hangt af van verschillende factoren, zoals welk soort toestel u binnenbrengt, de nodige reparatie,… . Deze periode gaat pas in wanneer we uw toestemming hebben ontvangen om de reparatie uit te voeren. Ook het analyseren van uw toestel vergt namelijk tijd van onze experten.

De meeste reparaties van Smartphones nemen anderhalf uur in beslag. Op voorwaarde dat er geen bijkomende problemen worden vastgesteld of nieuwe onderdelen moeten worden besteld. Bij een bijkomend probleem vragen wij steeds de goedkeuring van de klant, vooraleer onze expert met de reparatie begint. Indien u langskomt voor een backcover reparatie zal de reparatie afgerond zijn na 4 werkdagen. We gebruiken hier namelijk speciaal materiaal voor.

Smartphone in het water laten vallen? Een waterschade-behandeling uitvoeren heeft een tijdsduur van 4 werkdagen. We willen duidelijk benadrukken dat dit geen herstelling is, maar een behandeling. Des te langer we uw toestel kunnen behandelen, des te meer kans dat uw toestel weer naar behoren zal werken. Ook bij andere toestellen zal deze behandeling 4 werkdagen duren.

Een tablet herstelling duurt gemiddeld 4 werkdagen, indien er geen bijkomende problemen worden vastgesteld of nieuwe onderdelen moeten worden besteld. Bij een bijkomend probleem vragen wij altijd eerst de goedkeuring van de klant om met de reparatie verder te gaan.

De meeste reparaties van laptops en desktop computers, zowel Mac als Windows, hebben een tijdsduur van 4 werkdagen, indien er geen bijkomende problemen worden vastgesteld of nieuwe onderdelen moeten worden besteld. Bij een bijkomend probleem vragen wij altijd eerst de goedkeuring van de klant om met de reparatie verder te gaan. Reparaties aan het moederbord vergen 14 werkdagen.

Voor reparaties aan uw gameconsole heeft onze expert 4 werkdagen nodig. Dit geldt voor zowel de Nintendo Switch als de PlayStation.