Eenvoudig gerepareerd
voor een eerlijke prijs.
Score van 4,9 / 5 uit 1790 reviews
Je toestel klaar in 3 stappen
Of het nu gaat om smartphones, pc’s, laptops of gameconsoles, ons team van gespecialiseerde technici zorgt ervoor dat elk apparaat snel, vakkundig en met de hoogste precisie wordt hersteld.
Dankzij onze diepgaande expertise en het gebruik van hoogwaardige onderdelen garanderen wij duurzame oplossingen, zodat uw elektronica weer als nieuw functioneert. Klanttevredenheid en transparantie zijn onze prioriteiten – van een snelle diagnose tot een heldere prijsopgave en een efficiënte herstelling. Vertrouw op onze uitstekende service voor al uw reparatiebehoeften!
Meld uw reparatie aan
Wij gaan aan de slag
Uw reparatie is klaar
Veelgestelde vragen
Kan ik met Ecocheques betalen?
Dat kan zeker en vast! Jouw toestel laten herstellen is veel beter voor het milieu dan de aankoop van een nieuw toestel. Daarom kan je bij ons met ecocheques betalen. Wij accepteren niet alleen de papieren variant, maar ook betaalkaarten. Ecocheques van Sodexo, Edenred en Monizze aanvaarden we.
Wat voor soort garantie heb ik?
De garantie is niet van toepassing indien de gebreken geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik of gebruik voor andere dan normale (bedrijfs)doeleinden, van extern komende oorzaken, zoals brand- of waterschade, of indien de goederen door anderen dan ZiZoo zijn gewijzigd of worden onderhouden.
Defecten veroorzaakt door software- of configuratieproblemen vallen niet onder garantie.
Pakketten zonder vermelding van klantgegevens en/of factuurnummer worden niet geaccepteerd.
De klant is zelf verantwoordelijk voor schade en/of verlies tijdens transport naar ZiZoo.
Reparatie of vervanging van het product leidt niet tot hernieuwing of verlenging van de garantieperiode.
De garantie geldt enkel voor de oorspronkelijke koper en is niet overdraagbaar bij wederverkoop.
Bij de aankoop van een nieuw toestel is er altijd een wettelijke garantie van 2 jaar. Ook voor de batterij is dit het geval, behalve op vlak van capaciteitsvermindering. Batterijen zijn nu eenmaal onderhevig aan slijtage. Enkele maanden na de aankoop zal u uw toestel sneller moeten opladen. Dit wordt als normaal beschouwd.
Garantie geldt niet wanneer het product onjuist is geïnstalleerd, verwaarloosd, te lang of incorrect opgeladen, onderhevig is geweest aan een niet door ZiZoo geautoriseerde reparatie of modificatie, gebruikt is in een apparaat waarvoor het niet is bedoeld of bij enige andere vorm van incorrect gebruik.
ZiZoo aanvaardt in geen geval aansprakelijkheid ten aanzien van vervolgschade, inclusief persoonlijk letsel, verlies van inkomsten, verloren data of enige andere incidentele of indirecte schaden, veroorzaakt door onoordeelkundige installatie of gebruik van haar producten of door installatie of gebruik van apparatuur die is veranderd, beschadigd of op verkeerde wijze is gebruikt.
Wanneer krijg ik een prijsopgave?
- Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan de analyse- of onderzoekskosten en krijgt je product terug.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je vraagt via e-mail of jouw toestel gerecycleerd kan worden. Indien onze expert oordeelt dat dit niet mogelijk is, dienen de analysekosten nog steeds betaald te zijn/worden. Het toestel wordt op milieuvriendelijke wijze vernietigd.
- Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je vraagt via e-mail of jouw toestel gerecycleerd kan worden. Indien onze expert oordeelt dat dit mogelijk is, worden de analysekosten terugbetaald/niet aangerekend.
Hoe lang duurt een reparatie?
De reparatieduur hangt af van verschillende factoren, zoals welk soort toestel u binnenbrengt, de nodige reparatie,… . Deze periode gaat pas in wanneer we uw toestemming hebben ontvangen om de reparatie uit te voeren. Ook het analyseren van uw toestel vergt namelijk tijd van onze experten.
De meeste reparaties van Smartphones nemen anderhalf uur in beslag. Op voorwaarde dat er geen bijkomende problemen worden vastgesteld of nieuwe onderdelen moeten worden besteld. Bij een bijkomend probleem vragen wij steeds de goedkeuring van de klant, vooraleer onze expert met de reparatie begint. Indien u langskomt voor een backcover reparatie zal de reparatie afgerond zijn na 4 werkdagen. We gebruiken hier namelijk speciaal materiaal voor.
Smartphone in het water laten vallen? Een waterschade-behandeling uitvoeren heeft een tijdsduur van 4 werkdagen. We willen duidelijk benadrukken dat dit geen herstelling is, maar een behandeling. Des te langer we uw toestel kunnen behandelen, des te meer kans dat uw toestel weer naar behoren zal werken. Ook bij andere toestellen zal deze behandeling 4 werkdagen duren.
Een tablet herstelling duurt gemiddeld 4 werkdagen, indien er geen bijkomende problemen worden vastgesteld of nieuwe onderdelen moeten worden besteld. Bij een bijkomend probleem vragen wij altijd eerst de goedkeuring van de klant om met de reparatie verder te gaan.
De meeste reparaties van laptops en desktop computers, zowel Mac als Windows, hebben een tijdsduur van 4 werkdagen, indien er geen bijkomende problemen worden vastgesteld of nieuwe onderdelen moeten worden besteld. Bij een bijkomend probleem vragen wij altijd eerst de goedkeuring van de klant om met de reparatie verder te gaan. Reparaties aan het moederbord vergen 14 werkdagen.
Voor reparaties aan uw gameconsole heeft onze expert 4 werkdagen nodig. Dit geldt voor zowel de Nintendo Switch als de PlayStation.